ملک مشاع چیست و قوانین خرید و فروش آن

ملک مشاع چیست و قوانین خرید و فروش آن

ملک مشاع یک مفهوم حقوقی و مالی است که از دوران های گذشته تا به امروز تأثیرگذاری بسیاری در حیطه‌های مختلف زندگی انسان داشته است. این مفهوم به یک وضعیت حقوقی اشتراکی اشاره …

آیا خرید ردیاب خودرو ضروری است ؟

آیا خرید ردیاب خودرو ضروری است ؟

آیا خرید ردیاب خودرو ضروری است ؟  تصور کنید که صبح از خواب بیدار شدید و قصد سوار شدن به خودرویتان را به سمت محل کار را دارید، ولی ناگهان متوجه می شوید که خودرویتان در سر جای …

قهوه آرزوی مرگ چیست؟ قوی ترین و خطرناک ترین قهوه دنیا

قهوه آرزوی مرگ چیست؟ قوی ترین و خطرناک ترین قهوه دنیا

قهوه آرزوی مرگ چیست؟ قوی ترین و خطرناک ترین قهوه دنیا قهوه آرزوی مرگ Death Wish Coffee | قهوه با کافئین بالا   یکی از جالب ترین موضوعات در زمینه قهوه و …

مشخصات تور لحظه آخری دبی ترکیه تایلند آنتالیا

آژانس‌های مسافرتی اغلب به میزان متعارفی بلیط برای مقصدی معین و در زمانی معین تهیه می‌کنند. در صورتی که با فرارسیدن موعد سفر، تعداد مسافرین به حد نصاب نرسد، شرکت مجبور است با صندلی‌های خالی و بلیط‌هایی که فروش نرفته است برنامه را با هواپیمایی که چارتر کرده‌، به سرانجام برساند.اما چندی است حربه جالبی اجرا می‌شود. این آژانس‌ها بلیط‌های باقی‌مانده را با تخفیف‌هایی (بین 10 تا 50 درصد بسته به خارجی یا داخلی بودند سفر)، به فروش می‌رسانند. این اقدام اگرچه از نظر مالی برای مشتریان مقرون به صرفه است ولی از نظر برنامه‌ریزی و ساعت پرواز هیچ حق انتخابی برایش باقی نمی‌گذارد البته باید این را هم در نظر بگیریم که تورهای لحظه‌ آخری یا برای کشورهایی است که ویزا نمی‌خواهند و یا برای شهرهایی هستند که تایم طلایی سفر به آنجا گذشته است.

چه ایرادی دارد؟

شاید بزرگ‌ترین ایراد کار آنجا است که برای رفتن به چنین سفرهایی تقریباً باید آماده بود. شاید پرواز یک روز دیگر باشد و شاید چند ساعت دیگر. از آنجایی که زمان خریداری بلیط از OK‌ کردن تا فسخ کردن بیش از استاندارد گذشته است، بنا بر این در صورت خریداری به هیچ عنوان مبلغ مسترد نخواهد شد.

هم‌چنین در نظر داشته باشید که برای مسافرت‌های دسته جمعی و خانوادگی، چیدمان صندلی‌ها به انتخاب شما نیست.

از آنجایی که اطلاع‌رسانی این تورها به صورت پیامکی و اینترنتی است، سودجویان با راه‌اندازی پیغام‌های جعلی، سایت‌های تقلبی و پیامک‌‌های انبوه مبالغ هنگفتی را به جیب می‌زنند.

راه حل چیست؟

-عجله نکنید. ندانم کاری می‌تواند ما به تفاوت این 50 درصد تخفیف را طوری برایتان زنده کند انگار اصلاً تحفیفی وجود نداشته است.

-جستجو کنید. در همین زمان اندک هم می‌تواند اطلاعات خوبی به دست آورد. با افرادی که قبلاً از این تورها استفاده کرده‌اند، صحبت کنید. راه و چاه را بپرسید.

-پول را مستقیم واریز کنید. در تورهای لحظه‌ آخری هیچ‌کس واسطه‌گری نمی‌کند. مبلغ بلیط از سوی آژانس تعیین می‌شود. بوده‌اند افرادی که یک بلیط 1 میلیون تومانی را با 30 درصد تخفیف از یک ناآشنا خریده‌اند در حالی که تخفیف اصلی بلیط 60 درصد بوده است.

-پرواز را چک کنید. ساعت حرکت، فرودگاه مقصد، صندلی‌ها و نحوه سرویس داخل هواپیما می‌تواند کیفیت یک مسافرت هرچند کوتاه را تغییر دهد.

سایت گشت نت بهترین و معتبرترین آژانس های هواپیمایی کشور را معرفی میکند و شما میتوانید با خیالی اسوده از تورهای لحظه اخری استفاده کنید

پر طرف دارترین تورهای خارجی لحظه آخری عبارتند از :

تور لحظه آخری دبی

تور لحظه آخری ترکیه

تور لحظه آخری تایلند

تور لحظه آخری آنتالیا

یک مدیر آژانس هواپیمایی در تشریح موضوع به خبرنگار بازارخبر گفت: همان‌طور که از نامشان برمی‌آید، این تورها در لحظه آخر و معمولا در پایان ماه سال تدارک داده می‌شوند تا مانع متضرر شدن شرکت‌های هوایی شوند.

همچنین برخی از هتل‌ها که در ایام نوروز اتاق خالی دارند و نمی‌خواهند که از خالی بودن این اتاق‌ها در ایام تعطیلات ضرر ببینند، به شرکت هواپیمایی و یا آژانس مسافرتی پیشنهاد می‌دهند که هزینه اقامت و یا بلیط خود را به نصف قیمت قبل برسانند و از این راه سود مورد نظر خود را به دست بیاورند.

راهنمای تور کیست؟

راهنما ، همراه گروه سفر می کند و رابط میان مسافران و شرکت برگزار کننده تور می باشد. راهنما مسافران را به هنگام دشوار ی های شخصی کمک می کند و بر انجام درست برنامه ها و کارها نظارت دارد و حساب و کتاب هزینه ها را از آغاز تا پایان نگاه می دارد. در این مطلب که برگرفته از سایت میراث ، صنایع دستی و گردشگری می باشد ، امیرحسین جعفری ، یکسری از تجربیات آموزشی و عملی را در زمینه سرپرستی تور و مدیریت آن مطرح می کند. به علت همسانی و تداخل وظایف ، جداسازی و مرزبندی دقیق میان اصطلاحات ، همراه ، راهنمای تور و حتی سرپرست ، دشوار است. راهنمایان حرفه ای تور ، گذران زندگی خود یا بیشترین بخش از آن را از راه همراهی مسافرین انجام می دهند. بیشتر آنها در کشورهای جهانگرد پذیر زندگی می کنند و در پی سال های سال کار ، با منطقه ای که در آن کار می کنند به خوبی آشنا شده اند. با اینکه کار ، موقعیتی بسیار خوب برای سفر و آشنایی با مردمان تازه فراهم می آورد اما ، مشکلاتی همچون امکان همسفر بودن با مسافران ناسازگار در تورها ، پیش آمدن دشواری های پیش بینی نشده و باز دارنده در کارها و برنامه تور و پیامدهای ناشی از این شیوه زندگی که برروی روابط و زندگی شخصی هم تاثیر می گذارد ، از جذابیت این کار می کاهد.

تور لحظه آخری چیست؟

تور های آفری واقعی 10 تا 15 روز مانده به تاریخ مورد نظر مدیران هتلها طبق بر آورد خود قیمت هتل را پایین می آورند به عنوان مثال هتل کاروانسرای لارا در آنتالیا قیمت عادی خود را برای فروش 145 دلار برای هر نفر اعلام میکند 15 روز مانده می بیند با این نرخ هتل پر نخواهد شد پس یک کاهش نرخ اعلام می کند و هتل را شبی 115 دلار به مدت 10 روز می فروشد و یا هتل کرملین قیمت 157 دلار اعلام کرده بود 15 روز مانده تجدید نظر نموده آفری را به مدت 10 روز اعلام می کند و قیمت را شبی 110 دلار می فروشد, ما طبق تجربه هتلی که نرخ بالا تر از ارزش خود داده باشد را نمی فروشیم , پس , بهترین زمان خرید یک تور آفری 12 تا 7 روز قبل سفر است , آفرهای پیش خرید نیز آفرهای بسیار خوبی هستند که هتلها 3 ماه قبل یا 2 ماه قبل از سفر آن را اعلام نموده و به فروش می رسانند.

آخرین بروز رسانی در : شنبه 12 دی 1394

کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام جسارت و لینک مستقیم بلا مانع است.